Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

-

Permalink1
Tiden går himla snabbt, idag är det 2 september och sommaren är över lika snabbt som den kom.   Alhamdullilah säger jag för denna sommar, ledigheten och Ramadan.  

Nu måste man komma in i rutinerna och denna hösten har jag ska jag göra en hel del vid Sidan om plugget, jag måste komma igång med övningskörningarna, träningen och jobbet samt islam studier. Det är mycket men så länge man har deciplin och planerar noggrant så klarar man in shaa Allah och jag har märkt de senaste när man har planering inför veckan blir allt mycket smidigare och man hinner med massor, vi har faktiskt inte råd att ta livet med ett klackspark. 

Raabana adhina fi dunya hasana wa fil akhira hasana wa Kina adhaban nar. 



#1 - - fardus:

Må Allah göra det enkelt för dig och bevara dig min underbara syster! <3
Går du också ditt sista år? =) Kheyr in sh Allah.

Svar: Ååh Allahuma Ameen! Detsamma verkligen 💕💎 , nej det gör jag inte även om jag önskade det
Faatimah

Till top