Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

-

Permalink1
Alhamdullilah, har inte haft en sån dag som igår på länge. Jag bokstavligen trängde bort alla måsten (trots att jag har prov på måndag) hade min mjukisdress hela dagen, lyssnade på durous, memorerade några verser,bakade morotskaka och bara var i sängen med massa godis och min dator och avslutade kvällen med att köpa hem pizza. Det var bokstavligen EVIGHETER sen jag bara tog det lungt, att jag bara var. Plugget och jobbet och allt annat tär på mig så det var otroligt skönt att bara slappna av igår. Dagens planer är nog att följa med mamma och syskonen på en event, har inte råd att stanna mer än två timmar, gå hem och plugga sen jobb på kvällen In shaa Allah! Hoppas ni har en härlig helg och öka i ibadah in shaa Allah! Fi'amnillah
#1 - - Abu Ayoob:

Assalamu aleikum

Min onedrive full med lektioner fran Medinastudenter och andra forelasare enligt Ahl-sunnah wal jama3ah

Till top