Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

-

Allmänt Permalink3
i'm doing this for God, and what greater pains is there, than the pain you go through for the sake of Allah?'' - Vill bara uppdatera att jag är inte i mitt bästa tillstånd eller skick om man säger så. Det känns som att när man mest behöver sin självkraft viker den undan och man faller på alla fyra. Har haft tuffa dagar och det kommer förmodligen pågå tillsvidare, bloggen kommer hamna åt sidan. Jag vill be om nånting. Jag vill be om en uppriktigt dua i era fem dagliga böner. Må Allah belöna er alla! och Ya Allah. Jag vet att detta är ditt öde för mig och jag ifrågesätter inte din qadr utan jag ber istället om styrka att klara detta och underlättning, som endast kommer från sin sida. Ameen Vi hörs när vi hörs In shaa Allah, till dess ta hand om er men främst er Imaan. Fi'amnillah!
#1 - - ummhurayra:

Må Allah underlätta, kram! <3

Svar: Ameen! BarakaAllahu feeki! Kram!
Faatimah

#2 - - Anonym:

Må Allah underlätta för dig syster ❤

Svar: Ameen! Tack ska du ha!
Faatimah

#3 - - A:

Habibti <3
Allah yassir amrik

Svar: ❤️❤️❤️
Faatimah

Till top