Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

-

Permalink5
Jag vill kunna ge nån av er bloggläsare en eid present, skulle vilja ge er alla men det har jag inte råd med som fattig student hehe men hur som haver jag vill visa uppskattning för att ni klickar in er här . Må Allaah belöna er för den kunskapen ni försöker finna här , för sannerligen säger Profeten ( sallahu aleyhi wa salam) att den som går en väg utav kunskap kommer Allah ge Jannah .  Må Allah ge er Jannah och må Allah underlätta för mig att göra det som välbehagar Honom. 

Boken jag tänkte beställa åt "vinnaren" är den "Förseglade Nektaren" ( The sealed nectar ) .   Jag har själv den och har blandade känslor varje gång jag läser den, jag ser bara Alhamdullilah att jag har Muhammad ( aleyhi wa salam ) som profet, den bästa människan som har vandrat på denna jord och uppoffrat så mycket för oss, det är bara en ära att få läsa om hans liv. 

Vad krävs för att få boken? 
Det enda du behöver göra är att ni mejlar mig eller kommenterar att ni är med så lottar jag slumpvist in shaa Allah.  Ni får veta vem som vinner boken  nästa vecka. 

PS. Ni som bor utanför Stockholm, jag ska göra mitt bästa att frakta. Och lämna mejl efter er så att ni kan nås. 

Fi'amnillah ! 🌸
#1 - - Anonym:

Jag är med inshallah!
Har hört mycket gott om den boken och länge velat ha den :)
Barak Allahu fiki syster!

Svar: Oki 👍 ^^
Faatimah

#2 - - Syster:

Asalamu alaykum Aaaaw så himla snällt av dig <3 Må Allah belöna dig för att du bryr dig så mycket om dina kära föreläsare :)

Svar: Waa aleykuma salam! Ååh haha habibah det är en sån liten handling som jag försöker uppnå Allahs välbehag med. Är du med in shaa Allaah så ja vet? ^^
Faatimah

#3 - - Asiya:

Precis den boken jag velat ha så gärna!!!! *lér* im in inshaa Allaah

Ps, din blogg är så fin

#4 - - Aamina:

Är med in shaa allah

#5 - - Asi:

islamiska böcker har beställt in den förseglade nektarn, ja tipsar gärna att du köper därifrån ^^

Till top