Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

Cozy

Permalink1
Idag var sista dagen på jobbet, det kändes skönt. Nu kan jag vila ut mig lite innan skolan börjar in shaa Allaah, idag efter jobbet så hade jag picknic med några systrar vid havet i Slussen, väldigt mysigt Maa shaa Allah, vi hade det allmänt trevligt och när jag gick av tåget för att gå hem ösregnade det som vara den, det åskade även .  Jag blev bokstavligen dygnblöt och det åskade och blixtrade,  att jag var blöt kunde jag inte göra nåt åt var mest rädd för åskan subhanaAllah och att gå där ensam i mörkret, en snäll kvinna såg mig och frågade mig om jag hade långt hem och insisterade att hon skulle gå upp och ge mig ett paraply, så fina människor det finns i världen, Allahuma bareek! 

Nu är jag hemkommen för ett tag sen, nyduschat , ätit kvällsmål och sitter hör och myser med en islamisk bok walhamdulliah .  Härlig fredag med andra ord.  

Hoppas ni har haft det bra me och må bäst! 

Fi'amnillah 




#1 - - A:

Någon av dina vänner har varit i Egypten,right? Känner igen filten har exakt en likadan hah

Svar: Yes haha frågade henne precis och den är från Masr
Faatimah

Till top