Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

-

Permalink3
Nu har jag precis lottat och vinnaren är *trumvirvel* ..... ASIYA!  Mabrouk och må du få massor av lärdomar utav denna bok och må Allah ständigt älska dej och ge dej Jannah .  

De resterande som anmälde sig, er medverkande går inte förlorad ni får istället en liten bok om durus muhimaa ( viktiga lektioner varje muslim bör kunna) ni kan lyssna på lektioner i islam.nu under kategorien viktiga lektioner .   Rekommenderas!  

Mejlar er efter min tenta/ prövning i matte som jag har imorgon och det har bokstavligen tagit över min sinne, inget annat jag tänker på . Hann plugga två sidor i jobbet och sen kom en syster över hem och hjälpte mig plugga , måste fortsätta plugga en timma till sen ligger allt i Allahs händer .  Jag ber om en uppriktig dua då detta är 90% av mitt  betyg i matte, får gå tidigare till skolan innan vi börjar för att tenta av det innan vi börjar om på nytt och nytt årskurs . 

Vi hörs in shaa Allaah ! 
#1 - - Aisha :

Salam alykum syster. Må Allah vara med dig och underlätta för dig! Vad pluggar du till ?

Svar: Waa aleykuma Salam warhmatullahi! Jag pluggar fortfarande i gymnasiet, Sam beetende inriktning psykologi walhamdulliah
Faatimah

#2 - - fardus:

Må Allah underlätta syster, kheyr in sh ALLAH.

Må Allah, ännu en gång belöna dig och din blogg, även tävlingen du anordna. Blev inspirerad till att göra samma sak. Kram <3

#3 - - Asiya:

Jaaaaaaaaaa *lér*

Till top