Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

-

Permalink1
Suttit hemma och bara skickat Runt CV och personligt brev för deltidsjobb under hösten in shaa Allah!  Jag fick faktiskt ett samtal idag och de skulle kalla mig på intervju, hoppas det går bra om det är kheyr för mig .  

Efter att ha bara jäst åkte ja för att köpa ett skrivbord till mitt rum då min lillasyster har flyttat ut till min mamma, fick en jättebra en med tavla, super nöjd.   

Idag gör jag inget speciellt oxå, har bara fixat lunch till familjen och läst ur min bok, skulle dra till föreläsningen men känner mig allmänt seg och trött så det får bli paltalk in shaa Allah!

Skriver mer ikväll in shaa Allah!

WaSalam 



#1 - - Asister:

Salaamu'Aleykum! Vad är det för deltidsjobb som du har sökt om man får fråga :)?

Svar: Waa aleykuma salam! Jag har sökt lite olika eftersom jag är studerande och inte har en utbildning i nåt speciellt söker jag mer beredda och allmänna saker, har för tillfället sökt inom kundtjänst, telefonförsäljare och marknadsundersökning varav två har hört av sig idag och ska på jobb intervju på tisdag bi'idnillah.
Faatimah

Till top