Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

Senaste

Allmänt Permalink0

Har ju helt glömt bort bloggen , usch det var väl inte bra men Alhamdullilah livet glider på precis som Allaah har planerat.

Idag avklarade jag pyskologiprovet på åtta sidor, det är faktiskt enkelt och väldigt intresserad men det behöver bara förklaras mycket men kheyr

Har även fått ut Mina studiebidrag tidigare utav mamma igår , känns härligt eftersom man har varit pank nu ganska länge , men kan ändå inte använda pengarna förräns på måndag eftersom har tappat bort mitt busskort, id och bankkort. Allt i ett. Glömde de i tåget men Alhamdullilah kommer få nya på måndag sen måste jag bara göra ett nytt ID , kheyr in sha Allaah!

Imorn efter plugget ska jag ut med mina syskon och pappa , vi ska käka middag ute och presentshopping med pappi in sha Allah. (Kan ännu inte fatta att han åker , vår relation har verkligen stärkts denna sommar enormt)

Och så var det på med höstjackan igen , bye bye värme . kunde inte hantera kylan mer , iskallt och frost ååh

Men nu måste jag sova . Natti ya Akwhaat!

Till top