Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

As-salamu aleykum warhmatullahi waa barakthu!

Allmänt Permalink4
Jag hoppas allt är bra med er och er Imaan är stabil InshaAllah!
Medan jag ändå håller på att lägger in inlägger så tänkte jag tipsa om en guldvärd forum endast för systrar .
MashaAllah , varje gång så drar man nytta ifrån det och inga onödiga inlägg kommer in utan de är endast fatwa från de lärda , bevis från quran o Sunnah etc och samtidigt så får du lära känna underbara systrar som InshaAllah är nytta för de både i detta liv och det nästkommande .
Så kära syster , Anmäl dej redan nu och var med i utrsålningen.
http://salafisystrar.se/ < - - - - - Klickla er där och Anmäl er redan idag!
#1 - - Newsyn:

Tack för tipset syster ska kolla in forumet!:)



sv: åh vad bra att du kände dig peppad! skoltrött är ett ord jag verkligen känner igen men inshaAllah om man biter ihop kommer det kännas helt fantastiskt när man är klar! tycker mycket om in blogg btw!



Kram på dig!

#2 - - sara:

as salamu aleykom syster. Jag har en fråga angående denna forum. om man registrerar sig, vad gör man då? är man sälv delaktig och skriver inlägg om islam, d v s fatwa från lärda och sådant. Jag vill verkligen delta men jag vet inte hur forumet är och fungerar.



salamo aleykom <3:)

#3 - - Faatimah:

Waa aleykuma salam warhmatullahi underbara syster! Japp det gör man och inlägget brukar godkännas utav Admin som är några systrar. Det finns olika kategorier där man kan själv gå in o scrolla ner , läsa , kommentera etc .



Utöver kunskap om Islam så finns det en kategori som heter '' Presentera dig*' Där du kan läsa många andras väg till Islam , till hur de blev praktiserande muslimah etc . Och så flera andra kategorier såsom ''hemsidor''. '' mAT'' Där systrar delar med sej utav recept etc.



Joina oss så ser du kära syster! <3

#4 - - sara:

Tack för dit svar dyrbara syster. Allhamdullilah, jag registrerade mig nu och ska inom kort "presentera mig" insh `Allah. :))

Till top