Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

The end

Permalink0
As-salamu aleykum warhmatullahi waa barkathu! Bismillah! Jag skriver i och med att jag måste tyvärr berätta att jag ska sluta blogga eller ta ett paus, jag kommer ialla fall inte skriva här, det är på grund av olika anledningar men jag får se om jag är tillbaks i framtiden. Vill inte ödsla er tid genom att ni kikar in här varje dag och väntar inlägg ifrån mig. Vet inte om det handlar om några månader, år eller att jag helt enkelt inser att bloggandet är slut för min del men Alahmdullilah för möjligheten jag fick att göra dawah för Allahs skull och må Allah acceptera. Jag är även så tacksam och glad över alla mejl och kommentarer även systrarna jag har kunnat hjälpa till vilket jag trodde var omöjligt som sedan blev till nära vänner, Alahmdullilah! Jag hoppas att ni kan vara vittnen för mig på domedagen och inte emot. Må Allah belöna er alla och jag hoppas att kunna träffa varenda själ i jannah men till d ess ska vi kriga lite hårdare. Ni som har min mejl, ni kan alltid mejla In shaa Allaah. Fi'amnillah! Waa aleykuma salam warhmatullahu \ Er syster
Till top