Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

Kunskap

Permalink1


~ Kunskap kommer inte lätt utan det du måste vara beredd att göra uppoffringar . 

The beautiful thing with knowledge is that no one can take it from you . 
#1 - - ak:

Salam aleikum syster. Jag älskar din blogg mashallah du inspirerar mig jätte mycket Må Allah belöna dig för ditt goda engagemang till Dawah. Jag undrade, hur kan jag kontakta dig privat? :)

Svar: Waa aleykuma salam! SubhanaAllah detta glädjer mig så mycket , delar endast med mig den lilla nyttan som jag själv snubblar över . Må Allah acceptera ifrån oss. Jag mejlar dej in shaa Allaah då du har lämnat din mejl . Må Allah ständigt älska dej fina själ
Faatimah

Till top