Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

~

Permalink1
As-salamu aleykum! Afwan för dålig uppdatering men vart hos min daddy dessa två dagar och då jag glömde min laddare hos mamma så blev det no phone men Alhamdullilah det var härlig tid där trots att jag blev väldigt sjuk och sängliggande en hel dygn så klagar jag inte . När jAg låg där helt sjuk och ville bara sjunka genom marken på grund av av smärta , tänkte jag på att vi människor har önskningar HIt och dit osv men när vi verkligen ligger i kris eller är sjuka är vår önskan bara en - få tillbaks sin hälsa . Det är nåt vi tar för givet subhanaAllah .   Jag har gentlemän till halv bröder, de kom med vatten och var extra gulliga hehe , Allahuma bareek! 
Skulle stanna längre men kom hem idag för att byta om och sedan dra till systeträffen som alltid höjer ens Imaan med massa gott och nyttig sällskap .  Jag måste vila ut nu då jag fortfarande känner mig små sjuk , lever bokstavligen på vatten, Ipren och alvedon men Alhamdullilah ala kulli hal .  

Orkar inte babbla mer så här får nu bilder från dessa två dagar hos pappa . Tisdags fikan i Ikea och när vi handlade lite smått inför kvällen - SEn har min lur varit död sen dess .  






#1 - - Syster:

Asalamu alaykum , hehe ikea fika Ma sha Allah alltid lika mättande <3

Till top