Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

sick

Permalink0
har äntligen lyckats stiga upp från sängen trots smärtorna , jag kan ju inte ligga där hela dagen om jag så önskade, tog värktabbletter och lyckades stiga upp och duscha , fick inte en blund i natt men kheyr.
 
Jag hoppas verkligen jag tillfrisknar imorgon med Allahs vilja så att jag kan hinna med alla saker jag har planerat denna lov såsom quranmemorisering , plugg, gym, bakning och massa annat. 
 
Hur mår ni annars? Det är så tyst här trots att jag ser att statistiken e hyfsat hög
 
Jag ska In shaa Allah försöka slänga in en påminelse lite senare ikväll eller imorgon.
 
Sköt om er men er Imaan främst!
 
Fi'amnillaah 
 
Till top