Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

Dunya ..

Allmänt Permalink0

Livet asså , är så tacksam ya Allah! Alhamdullilah Alhamdullilah !

Wallahi ni förstår inte hur underbart livet är när man vänder sig till Allah och lyder Honom. Relationen omkring en stärks och man bara mår bättre utav att lyda ens Herre , Skapare.

Jag har inte haft världens bästa Imaan de senaste , på grund av stress och mycket saker men SubhanaAllah när jag valde att ta tag i mitt liv och börja om från punkt noll insåg jag vad jag gick miste om dess dagar . If you have tasted Imaans sweetness once it's enough . Jag känner inre frid att jag bara vill gråta som ett barn ya Allah.

Och nu när det e semester och allt så planerar man mycket gynnade , så taggad man är . Det handlar inte om nån grill kväll eller en resa till Paris utan mycket mer. Må Allah underlätta och verkligen hålla oss stadfästa för denna stora gåva vill man säkerligen inte gå miste om ! Ameen.

Till top