Dawahmuslimah

al-Fawzan: En student stannar inte vid en gräns. Han söker kunskap tills han dör. Den som säger att det räcker har bara lurat sig själv och varit okunnig. (Sharh-ud-Durrah, sid. 278)

As-salamu aleykum!

Allmänt Permalink0
Alahmdullilah nu är ledigheten igång och jag gör mitt yttersta att slappna av och ta det lungt , jag vet att jag lovade er inlägg så fort lovet kickade igång men tyvärr är det inte så, jag är i en fas som jag måste först ta mig ut ur, jag måste först rannsaka mig själv och lägga ihop pusselbitarna rätt, jag vet inte hur långt tid det tar men jag ber om en sak systrar och det är er Dua för det är just det jag behöver. Må Allah stärka oss alla , hålla oss stadfästa och inte låta oss dö i ett annat tillstånd än muslimer som Han är nöjd över. Amin ya rabb!
Till top